Dobro je lahko še boljše

20. junij 2011

Se podjetju, ki nedvomno uspešno posluje sploh sme kaj očitati? Je moralno deliti nauke lokalu, ki je vedno poln?
Verjetno ne. Očitno prodajajo kvaliteten izdelek in ga znajo prodajati. Torej - že vedo kaj delajo.
Pa vendar se ne da kar tako skočiti iz človeške kože in malo ponergati :). Če je to dobronamerno, potem že ne more biti hudo narobe.

Verjetno večina Kranjčank in Kranjčanov že pozna lokal "Das ist Valter", ki je vedno poln in ponuja po pričevanju večine točno tisto, kar kot gost pričakuješ - odlične čevapčiče po zelo razumljivi ceni. Trije osnovni predpogoji so izpolnjeni:

  • odlična lokacija, ki je dostopna tako peš, kot z avtomobilom in je na meji največjega spalnega naseljav Kranju ter starega mestnega jedra;
  • odličen izdelek;
  • ter cena, ki je ljudem zelo sprejemljiva.
Potem je pa zaokrožil "marketing od ust" - "A si že slišal za Valterja, super čevpčiči, poceni, ...". In lokal je poln. Včasih celo prepoln. Petka, desetka, lepinja, kajmak - na vseh mizah, ob katerih vidiš zadovoljne obraze.

Ni kaj za popravit, bi si mislil. Pa vendarle nekaj zmoti. Podoba. Logotip.


Izredno posrečeno ime, ki pa ni izkoriščeno do skrajnih meja. Prihajajo generacije, ki Valterja ne bodo poznale in ne bodo vedele, kako in kdaj je ubranil Sarajevo. Pa to ni Yugonostalgija. To je preprosto dejstvo, da ta film ne sodi več v železni repertoar mladine. Mladinke in mladinci bolj po pripovedovanjih starejših spoznavajo, kakšen heroj je bil Valter. Kdo se še spomni znamenitega dialoga ob koncu filma, ki ga je za uvod uporabila takrat še skupna zasedba skupine Zabranjeno pušenje in dala prvemu albumu naslov "Das ist Walter".

Legendarni film, ki si ga je ogledal praktično vsak Kitajec (vsaj tako pravijo) in naj bi po olimpijskih igrah v Pekingu začeli snemati njegovo novejšo različico.

Pa je sploh možna povezava med lokalom s sarajevskimi čevapčiči in tem tolikokrat gledanim filmom.

Seveda. Podoben lokal obstaja tudi v Beogradu, kjer pa so zunanjo podobo uskladili s sporočilom filma. Na žalost je zmanjkalo časa za ogled notranjosti tega beograjskega lokala. Ampak skoraj bi si upal trditi, da je ambient "v stilu" filma.

Mogoče tu ni tako polno, mogoče niso tako dobri čevapčiči, mogoče ...

Je pa nedvomno zunanja podoba tista, ki je v prednosti. Ob priliki pa si pogledam še notranjost in dopolnim tale zapis.

Do takrat pa - eno Petko, lepinjo in kajmak.


P.S. Prilika je bila. In dopolnil zapis.

Matjaž Sladojevič

Komentarji

Oddaj komentar

Spodnji test nam pomaga omejiti avtomatizirano oddajo komentarjev. Pravilno rešen test je pogoj za oddajo komentarja. Hvala za razumevanje.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iLab