Super Bowl 2010 je bilo eno veliko razočaranje

01. februar 2010

februar 2010

Res da je bil preobrat. Da Saintsi niso več Aintsi. Da smo videli četrti najdaljši tek. Ampak 51% vprašanih bi se strinjalo,  da je nekaj manjkalo.

Reklame seveda. Pri prenosu v Slovenijo niso oddajali reklam, ki so jih predvajali v Ameriki. Predvajanje reklam so omogočili samo v združenih državah.

Po raziskavi, ki so jo naredili v teh istih državah, kar 51% vprašanih pričakuje Super Bowl zaradi komercialnih prekinitev in ne zaradi same tekme. Seveda to niso običajne reklame. Za 2-3 milijone, kolikor stane predvajanje 30 sekundnega spota, se seveda oglaševalci potrudijo. In gledalci ta trud nagradijo, saj se vložek, ki je recimo vsaj 10x večji od običajnega, povrne.
Samo en podatek, ki je takoj merljiv. Obisk spletnih strani podjetij ali produktov, ki so oglaševali na Super Bowlu, se naslednji dan dvigne za 64%.

Mi pa smo bili za vse to prikrajšani. No v resnici smo bili prikrajšani samo v času neposrednega prenosa. Sedaj pa si jih že lahko ogledamo. Seveda so poskrbeli, da so spoti objavljeni na spletu.

Vsi spoti so objavljeni na tej povezavi. Ob priložnosti si jih oglejte. Se splača :).


Matjaž Sladojevič


Komentarji

Oddaj komentar

Spodnji test nam pomaga omejiti avtomatizirano oddajo komentarjev. Pravilno rešen test je pogoj za oddajo komentarja. Hvala za razumevanje.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iMailer, Email Marketing Software